Bani Pe Net – Povestea Continua

Bani pe netCat de frumos si de promitator suna reclamele referitoare la produsul banilor pe net. Daca nu iti revii rapid din hipnoza ajungi sa crezi ca totul e adevarat.

Cu totii am incercat sa facem bani din ”nimic” incercand fel de fel de metode si majoritatea chiar ca am reusit sa facem ”nimic” cu care ne multumim si ca sa demonstram lumii ca se poate suntem entuziasti sa impartasim si altora din metodele noastre de succes.

De cand am inceput sa caut ”cum se fac banii online” si pana acum am cheltuit ,pardon ,am investit in jur de 500 RON ,asa incetul cu incetul si cred ca inca nu m-am invatat minte. Este loc si de mai mult.

De curand am achizitionat un pachet de produse – tot pentru facut bani pe net si ma uit ca ”mata (pisica) la calendar” la el pentru ca e in engleza .As cere ajutorul cuiva dar am si eu mandria mea asa ca m-am apucat sa invat engleza cumparand un pachet de lectii care promite sa ma invete toate tainele limbii necunoscute in doar cateva luni .

Nu-mi ramane decat sa studiez cu inversunare si apoi sa ma arunc vitejeste in lupta pentru  bani.

3 răspunsuri

  1. Cu toate ca esti sceptic cu privire la ”facutul” banilor pe net sa stii ca se pot castiga destui dar mai intai trebuie sa ”inveti ”

    1. …crede-ma cade doi ani tot invat cum safac bani si …. nimic!

  2. Cine nu risca nu castiga!

Lasă un comentariu